ჩემს შესახებ

მათემატიკის კათედრა




მათემატიკის კათედრის სამუშაო გეგმა

თემის დასახელება
შემსრულებელი
შესრულების დრო
შენიშვნა

1.




2.
3.
4.

5.



6.




7.





1.

2.

3.

4.



5.



6.




1.

2.



3.

4.

5. 





1.


2.

3.



4.

5.


6.







1.


2.



1.       
                 I სხდომა
   მათემატიკის კათედრის ხელმძღვანელის არჩევა და მოვალეობების განაწილება კათედრის წევრებს შორის

   საათების განაწილება
   სახელმძღვანელოების არჩევა
   გასული სასწავლო წლის მათ. კათედრის მუშაობის შეფასება
  პედაგოგიურ-საგანმანათლებლო პრობლემების შესწავლა წინა წლის გამოცდილებით, ანალიზი და მისი გადაჭრის გზების ძიება
 მოსწავლეთა აკადემიური განვითარების შეფასების ობიექტური სისტემის მომზადება და მისი დანერგვისათვის ერთობლივი ძალისხმევა
 ხარისხის მართვის ჯგუფში წარმომადგენლის არჩევა

             
              II სხდომა

      ახალი სახელმძღვანელოების მიმოხილვა
     ახალი მეთოდური ლიტერატურის მიმოხილვა
    პროფესიული განვითარების გზების დასახვა
   საგნის სწავლებისათვის საჭირო რესურსების ერთობლივად შემუშავება და მისი მოთხოვნის წარდგენა
    გამოცდილების გაზიარება და საჭიროების შემთხვევაში არსებული პრობლემის ერთობლივი გადაჭრის გზების დასახვა
    საგანთა შორის კავშირების განმტკიცება

                    III  სხდომა

   ინტეგრირებული გაკვეთილების დაგეგმვა(ქიმია,ფიზიკა, გეოგრაფია)
   საგნის სწავლების თანამედროვე მეთოდებიისა და ტექნოლოგიების მოძიება,შესწავლა, დანერგვა და განზოგადება
   სასკოლო კონფერენციისათვის თემების შერჩევა
  კლასგარეშე მუშაობების დაგეგმვა და ზრუნვა მისი ორგანიზებისათვის
   სიახლეების მიმოხილვა



                   IV სხდომა

   სასკოლო კონფერენციის ორგანიზება და მოსწავლეთა შერჩევა რაიონული კონფერენციისათვის
  ჩატარებული კლასგარეშე მუშაობის განხილვა და შეფასება
  შემაჯამებელი ტესტირებისათვის ტესტების მომზადება და მისი ჩატარებისათვის მზადება მაღალ კლასებში
   მოსწავლეთა შერჩევა სასკოლო ოლიმპიადისათვის
   მეთოდური საკითხების განხილვა აბიტურის სწავლებასთან დაკავშირებით XII კლასში
  I სემესტრის შედეგების ანალიზი და ანგარიშის მომზადება პედ. საბჭოსთვის წარსადგენად



               V   სხდომა

   სასკოლო ოლიმპიადების შედეგების განხილვა და მზადება სარაიონო ოლიმპიადისათვის
 XII კლასში ტესტირების ჩატარების დაგეგმვა



  




კათედრის წევრები


კათედრის წევრები


კათედრის წევრები






კათედრის წევრები







კათედრის წევრები



კათედრის წევრები











კათედრის წევრები




კათედრის წევრები














კათედრის წევრები






























5.09.13 წ.


















2.10.12 წ.















22.11.12 წ.




 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ __ _ _ _ _ __ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _
  _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ __ __ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __  _ _ _ _ _ _



                        მათემატიკის შეფასების კრიტერიუმები
აქტივობები
1-3
4
5
6
7
8
9
10
დავალების გააზრება, მათემატიკური ობიექტების წარმოდგენა
ვერ იაზრებს დავალებებს, ვერ ახერხებს მონაცემების და საძიებელი სიდიდეების ორგანიზებას და წარმოდგენას
ხანდახან ნაწილობრივ იაზრებს დავალებას, ამოცანის შინაარსს, ნაწილობრივ ახერხებს მონაცემთა და საძიებელ სიდიდეთა ორგანიზებას და წარმოდგენას
ნაწილობრივ იაზრებს დავალებას, ამოცანის შინაარსს, ნაწილობრივ ახერხებს მონაცემთა და საძიებელ სიდიდეთა ორგანიზებას და წარმოდგენას
ზოგჯერ აღიქვამს ამოცანის შინაარსს, გამიჯნავს მონაცემთა და საძიებელ სიდიდეებს,ახერხებს მათ ორგანიზებასა და წარმოდგენას
აღიქვამს ამოცანის შინაარსს, გამიჯნავს მონაცემთა და საძიებელ სიდიდეებს,ახერხებს მათ ორგანიზებასა და წარმოდგენას
უმეტესად კარგად აღიქვამს ამოცანის შინაარსს, გამიჯნავს მონაცემთა და საძიებელ სიდიდეებს,უმეტესად კარგად ახერხებს მათ ორგანიზებასა და წარმოდგენას
კარგად აღიქვამს ამოცანის შინაარსს, გამიჯნავს მონაცემთა და საძიებელ სიდიდეებს, კარგად ახერხებს მათ ორგანიზებასა და წარმოდგენას
ყოველთვისსრულყოფილად აღიქვამს ამოცანის შინაარსს, გამიჯნავს მონაცემთა და საძიებელ სიდიდეებს, სრულყოფილად ახერხებს მათ ორგანიზებასა და წარმოდგენას
მათემატიკური ენის ფლობა, დამხმარე რესურსების განსაზღვრა
ვერ ახერხებს მიზნის ჩამოყალიბებას,საუბრობს მათ.ტერმინების გარეშე
ზოგჯერ ახერხებს მიზნის ნაწილობრივ ჩამოყალიბებას, საუბრობს მათ. ტერმინების გარეშე
ზოგჯერ ახერხებს მიზნის ჩამოყალიბებას, საუბრობს მათ. ტერმინების გარეშე
ახერხებს მიზნის ჩამოყალიბებას, ნაწილობრივ საუბრობს მათ. ტერმინების გამოყენებით
ახერხებს მიზნის ჩამოყალიბებას, საუბრობს მათ. ტერმინების გამოყენებით
უმეტესად კარგად ახერხებს მიზნის ჩამოყალიბებას, უმეტესად კარგად იყენებს მათემატიკურ ტერმინებს
კარგად ახერხებს მიზნის ჩამოყალიბებას, კარგად საუბრობს მათ. ტერმინების გამოყენებით
მიზანს აყალიბებს სრულყოფილად,სრულყოფილად  საუბრობს მათ. ტერმინების გამოყენებით
მათემატიკური ცნებებისა და დებულებების გამოყენება, მსჯელობა, ლოგიკურობა, არგუმენტირებულობა და დასაბუთება
არ ესმის ცნებებისა და დებულებების არსი,ვერ ახერხებს ინტერპრეტაციას, ვერ განსაზღვრავს გამოყენების არეალს, ვერ მსჯელობს
თითქმის არ ესმის ცნებებისა და   დებულებების არსი,თითქმის ვერ ახერხებს ინტერპრეტაციას, თითქმის ვერ განსაზღვრავს გამოყენების არეალს, ვერ მსჯელობს
შეუძლია მარტივი ცნებების და ტერმინების ნაწილობრივ ინტერპრეტაცია, ნაწილობრივ განსაზღვრავს გამოყენების არეალს,მსჯელობს დასაბუთების გარეშე
შეუძლია მარტივი ცნებების და ტერმინების ინტერპრეტაცია, განსაზღვრავს გამოყენების არეალს,მსჯელობს დასაბუთების გარეშე
ესმის ცნებების და ტერმინების არსი, ახდენს მათ ინტერპრეტაციას, განსაზღვრავს გამოყენების არეალს, მსჯელობს
თითქმის კარგად ესმის  ცნებების და ტერმინების არსი, თითქმის კარგად ახდენს მათ ინტერპრეტაციას, განსაზღვრავს გამოყენების არეალს,მსჯელობს და ასაბუთებს
კარგად ესმის ცნებების და ტერმინების არსი, კარგად ახდენს მათ ინტერპრეტაციას, კარგად  განსაზღვრავს გამოყენების არეალს, მსჯელობს და ასაბუთებს
სრულყოფილად ესმის ცნებების და ტერმინების არსი, ყოველთვის კარგად ახდენს მათ ინტერპრეტაციას, სრულყოფილად განსაზღვრავს გამოყენების არეალს,ყოველთვის კარგად მსჯელობს და ასაბუთებს
კავშირებისა და მიმართებების დადგენა, ანალიზისა და სინთეზის და პრობლემის გადაჭრის უნარი
ვერ ადგენს კავშირებს სხვა სტრუქტურებთან,ობიექტებთან, არ აქვს ანალიზისა და სინთეზის უნარი
თითქმის ვერ ადგენს კავშირებს სხვა სტრუქტურებთან,ობიექტებთან, არ აქვს ანალიზისა და სინთეზის უნარი
ხანდახან ადგენს კავშირებს სხვა   სტრუქტურებთან,ობიექტებთან, არ აქვს ანალიზისა და სინთეზის უნარი
ხანდახან ადგენს კავშირებს სხვა   სტრუქტურებთან,ობიექტებთან, აქვს ანალიზისა და სინთეზის სუსტად გამოხატული უნარი
ადგენს კავშირებს სხვა სტრუქტურებთან,ობიექტებთან,ნაწილობრივ  აქვს  ანალიზისა და სინთეზის უნარი
კარგად ადგენს კავშირებს სხვა სტრუქტურებთან,ობიექტებთან, აქვს ანალიზისა და სინთეზის უნარი
თითქმის ყოველთვის ადგენს კავშირებს სხვა სტრუქტურებთან,ობიექტებთან, აქვს ანალიზისა და სინთეზის კარგი უნარი
ყოველთვის სრულყოფილად ადგენს კავშირებს სხვა სტრუქტურებთან,ობიექტებთან,  აქვს ანალიზისა და სინთეზის სრულყოფილი უნარი



 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ 

 2013 წელს ჩემი კოლეგის ელისო მარგველაშვილის მიერ მეოთხე კლასში  ჩატარებული ვიქტორინის ამსახველი ფოტომასალა: 

                                      

                                       პატარებში ჟიურის წევრობა არც ისე მარტივია...
                                 



                           
                                             
                                               დიანა წოწოლაშვილი და მზია დადვანი



                                                       ელისო მარგველასვილი






                                                  ვიქტორინის ამოცანები


                                             ქულების შეჯამების პროცესში


                              
              შეიძლება ვთქვათ, რომ ჩატარებულმა ვიქტორინამ შესანიშნავად ჩაიარა

                                                                 მზია დადვანი

                                                                    დაბა აგარა
                                                                      
                                                                      2013 წ.















No comments:

Post a Comment