- (იხილეთ ანგარიში და სერთიფიკატი)
========================================================================
ტრენინგი პროექტებთანდაკავშირებით-16 სთ
(იხილეთ ანგარიში და ცნობა)
=======================================================================
intel-ის ტრენინგი-33 საათი (იხ. ანგარიში და სერთიფიკატი)
=======================================================================
========================================================================
ტრენერის აქტივობები
ტრენერთა ტრენინგები
(იხ. "ტრენერის პორტფოლიო")
- ტრენერთა მოსამზადებელი ტრენინგი "ინოვაციური მეთოდები მათემატიკის სწავლებაში", 25,26,27 იანვარი, 2013 წ.-24 სთ. (იხილეთ "ტრენერის პორტფოლიო")
- ტრენერთა მოსამზადებელი ტრენინგი "ინოვაციური მეთოდები მათემატიკის სწავლებაში", 1,2,3 თებერვალი, 2013 წ.-24 სთ. (იხილეთ "ტრენერის პორტფოლიო")
- ტრენერთა მოსამზადებელი ტრენინგი მათემატიკაში, 6,7 აპრილი, 2013 წ.- 12 სთ (იხილეთ "ტრენერის პორტფოლიო")
- ტრენერთა მოსამზადებელი ტრენინგი, "ინოვაციური მეთოდები მათემატიკის სწავლებაში", 18,19,20 ოქტომბერი, 2013 წ.-24 სთ (იხილეთ "ტრენერის პორტფოლიო")
- ტრენერთა მოსამზადებელი ტრენინგი, "საკლასო დაკვირვება და უკუკავშირი", 8,9 თებერვალი, 2014 წ.-9 სთ (იხილეთ "ტრენერის პორტფოლიო")
- ტრენერთა მოსამზადებელი ტრენინგი, "განმავითარებელი შეფასება", 8,9, მარტი,2014 წ.-13 სთ
- ტრენერთა მოსამზადებელი ტრენინგი "დიფერენცირებული სწავლება მათემატიკაში"-12-13-14 სექტემბერი 2014 წ-19 სთ
- 5-6 კლასის მათემატიკის მასწავლებელთა ტრენერთა ტრენინგი: 19-20-21 სექტემბერი, 2014 წ.-19 სთ
- განმავითარებელი შეფასების გამოყენება მათემატიკაში-16,17 იანვარი, 2015 წ. -12 საათი
======================================================================
ჩემს მიერ ჩატარებული ტრენინგები (იხილეთ "ტრენერის პორტფოლიო")
- დაწყებითი კლასების (I-IV) მასწავლებელთა ტრენინგი მათემატიკაში, ქ.გორის #12 საჯარო სკოლა,12 მაისი, 9 ივნისი,2013 წ.-18 სთ
- დაწყებითი კლასების (V-VI) მასწავლებელთა ტრენინგი მათემატიკაში, ქ.გორის #8 საჯარო სკოლა, 13 აპრილი, 18 მაისი, 2013 წ.-18 სთ
- მათემატიკის სწავლების კონსტრუქტივისტული მეთოდი დაწყებითი კლასების (I-IV) მასწავლებელთათვის, 16 ნოემბერი, 7 დეკემბერი, 2013 წ., ქ.გორის #8 საჯარო სკოლა-18 სთ
- განმავითარებელი შეფასება დაწყებითი კლასების მასწავლებელთათვის, 22 მარტი, 5 აპრილი, 2014 წ., ქ,გორი #8 საჯ.სკოლა-12 საათი
- დიფერენცირებული სწავლება დაწყებითი კლასების მასწავლებელთათვის, 18 ოქტომბერი, 1 ნოემბერი, 15 ნოემბერი, 2014 წ., ქ. გორის #8 საჯარო სკოლა-18 საათი
- განმავითარებელი შეფასება 5-6 კლასის მათემატიკის მასწავლებელთათვის, 4.10.2014 წ,25.10.2014 წ.-12 საათი
- კონსტრუქტივისტული მეთოდი 5-6 კლასის მათ.მასწავლებელთათვის, 8.11.2014 წ., 29.11.2014.წ-12 საათი
- დიფერენცირებული სწავლება 5-6 კლასის მათ.-ის მასწავლებელთათვის: 6.12.2014 წ.;13.11.2014 წ.-12 საათი
- განმავითარებელი შეფასების გამოყენება 1-6 კლასის მათ.-ის მასწავლებელთათვის: 31.01 2015 წ., 08.02 2015 წ-12 საათი
- 8-მოდულიანი ტრენინგი მათემატიკაში-დაწყებითი კლასის მასწავლებლებისთვის-48 საათი
=======================================================================
ჩემს მიერ დაწყებითი განათლების პროექტის ფარგლებში
განხორციელებული სასკოლო ვიზიტები
(იხ. ტრენერის პორტფოლიო)
- ქ. გორის #8 საჯარო სკოლა-2013 წ
- ქარელის რაიონი, სოფ. დვანის საჯარო სკოლა-2013 წ.
- გორის რაიონი, სოფ. პატარა მეჯვრისხევის საბაზო სკოლა-2014 წ.
- სოფ. ფხვენისის საჯარო სკოლა-2014 წ.
- ქ.გორის #12 საჯარო სკოლა-2014 წ.
- ქარელის რაიონის სოფ. დვანის საჯარო სკოლა-16.10.2014 წ
- კასპის #1 საჯარო სკოლა-23.10.2014 წ.
- გორის რაიონის სოფ. პატარა მეჯვრისხევის საბაზო სკოლა-6.11.2014 წ.
- გორის რაიონის სოფ. ფხვენისის საჯარო სკოლა-13.11.2014 წ.
- ქარელის რაიონის სოფ. დვანის საჯარო სკოლა-20.11.2014 წ.
- ქ.გორის #8 საჯარო სკოლა-27.11.2014 წ.
- სოფ. პატარა მეჯვრისხევის საბაზო სკოლა-05.02.2015 წ
- სოფ. ფხვენისის საჯ. სკოლა-12.02.2015 წ.
- სოფ. დვანის საჯარო სკოლა-07.05.2015 წ.
- სოფ. ფხვენისის საჯარო სკოლა-14.05.2015 წ.
=======================================================================
მილენიუმის ტრენერის აქტივობები
2016-2019 წლები
მილენიუმის ტრენერის აქტივობები
2016-2019 წლები
ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი, მასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროექტის ფარგლებში ჩემ მიერ ჩატარებული ტრენინგები (ხაშურის, გორის, ქარელის, დუშეთის, ადიგენის, სამტრედიის, ვანის, საჩხერის, ჭიათურის, ხარაგაულის, კასპის, დუშეთის სკოლებში):
- პროფესიული უნარების მეორე მოდული-"მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემო - სწავლებისა და შეფასების სტრატეგიები"
- პროფესიული უნარების მესამე მოდული- "მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემო-სასწავლო პროცესის პოზიტიური მართვა და მზაობა პროფესიული განვითარებისთვის"
- საგნობრივი:" აქტიური სწავლება მათემატიკაში"
- ამავე პროექტის ფარგლებში სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
ხაშურის, საჩხერის, ქარელის მუნიციპალიტეტის სკოლებში
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
"ახალი სკოლის მოდელი"-ს პროექტის ფარგლებში
განხორციელებული აქტივობები
2019 წლის სექტემბრიდან
"ახალი სკოლის მოდელი"-ს პროექტის ფარგლებში
განხორციელებული აქტივობები
2019 წლის სექტემბრიდან
- 2019-2020 სასწავლო წელი: ქარელის მუნიციპალიტეტის სოფ. ბებნისის საჯარო სკოლის (დირექტორი: ჯუნა ცხოვრებაძე) დაწყებითი განათლების მასწავლებლებთან ქოუჩინგი
- 2020-2021 სასწავლო წლიდან: "ახალი სკოლის მოდელის" ფარგლებში ქარელი-ხაშურის ჯგუფის მათემატიკის მასწავლებელთა კურიკულუმის ექსპერტი/კონსულტანტი
======================================================================
ფორუმები და კონფერენციები:
2021 წლის იანვარში: ფორუმი მათემატიკაში, წამყვანობა და ხელმძღვანელობა
2022 წელი 17 ივნისი: ქარელის რაიონული კონფერენცია (მათემატიკის 7 მომხსენებელი, მათ შორის მეც)
2022 წლის 23 ივნისი-ხაშურის რაიონული კონფერენცია (მათემატიკის 6 მომხსენებელი)
2022 წლის 28-29 ივლისი-ეროვნული ფორუმის მომხსენებელი, კომპლექსური დავალების დანერგვა მე-8 კლასში: "გასართობი პარკის დაგეგმარება" (ქარელი-ხაშურის ცენტრის 5 მომხსენებელი მათემატიკაში)
No comments:
Post a Comment