ინტეგრირებული გაკვეთილი:მათემატიკა-გეოგრაფია
__ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა(მათემატიკა-გეოგრაფია)
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
გეოგრაფიისა და მათემატიკის ინტეგრირებული
გაკვეთილის ამსახველი ფოტომასალა
მასწავლებლები: მზია დადვანი და
ნინელი ხაპირაშვილი
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
__ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა(მათემატიკა-გეოგრაფია)
1
|
დაბა აგარის საჯარო სკოლის
მათემატიკის მასწავლებელი
გეოგრაფიის მასწავლებელი
|
მზია დადვანი
ნინელი ხაპირაშვილი
|
შენიშვნა
|
2
|
კლასი
|
IX
| |
3
|
გაკვეთილის თემა
|
მათემატიკა: მონაცემთა ფარდობითი სიხშირე
გეოგრაფია: საქართველოს ტერიტორიული ადმინისტრაციული მოწყობის შესახებ (მიმართულება: დრო და სივრცე)
| |
4
|
მოსწავლეთა ორგანიზება
|
მთელ კლასთან
წყვილებში
| |
5
|
გაკვეთილის სასწავლო მიზნები
და
მისაღწევი შედეგები
|
| |
6
|
საკვანძო მეთოდები/სტრატეგიები
|
ისეთი ამოცანების შერჩევა,რომლებიც მოსწავლეებს დაანახვებს გეოგრაფიის მათემატიკასთან მჭიდრო კავშირს, მაგ.: მოსახლეობის ხვედრითი წილის გამოთვლა, რეგიონების ხვედრითი წილების გამოთვლა და ა.შ.
| |
7
|
შეფასება
|
მოსწავლეები შეფასდებიან როგორც პრეზენტაციით, ასევე დასმული შეკითხვებითა და ამ შეკითხვებზე გაცემული პასუხების მიხედვით
შეფასების კრიტერიუმები:
| |
8
|
ძირითადი სასწავლო რესურსები
|
|
ანგარიში ინტეგრირებული გაკვეთილის ჩატარების შესახებ
ინტეგრირებული გაკვეთილის ჩატარების დღე: 15 ნოემბერი
სკოლა: აგარის საჯარო სკოლა კლასი: მე-9-ე
მასწავლებლები: მზია დადვანი და ნინელი ხაპირაშვილი
საგნები: მათემატიკა და გეოგრაფია
ძირითადი თემა/საკითხი: მონაცემთა ფარდობითი სიხშირე
მისაღწევი შედეგები:
- მოსწავლეებს განუმტკიცდებათ მონაცემთა ფარდობითი სიხშირის სხვადასხვა კონტექსტში გამოყენების უნარი
- მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ მათემატიკის სხვა დისციპლინებთან დაკავშირების უნარი
- მოსწავლეები დაინახავენ მათემატიკის გეოგრაფიასთან მჭიდრო კავშირს
- ამაღლდება მოსწავლეთა მოტივაცია სწავლის მიმართ
საკვანძო მეთოდები/სტრატეგიები:
· ისეთი ამოცანების შერჩევა, რომელიც მოსწავლეებს დაანახვებს გეოგრაფიის მათემატიკასთან მჭიდრო კავშირს, მაგ: მოსახლეობის ხვედრითი წილის გამოთვლა, დაბა აგარაში მცხოვრებთა ხვედრითი წილის გამოთვლა ეროვნების მიხედვით, რეგიონების ხვედრითი წილის გამოთვლა და ა. შ.
ძირითადი სასწავლო რესურსები:
- აგარის გამგეობიდან მოპოვებული მასალა აგარის მოსახლეობის სესახებ
- საქართველოს რუკა
- მეცხრე კლასის მათემატიკისა და გეოგრაფიის სახელმძღვანელოები
- საწერი კალამი, ცარცი, დაფა
- თაბახის ფურცლები და ფლიფჩარტი ან ფორმატის ქაღალდი
რამდენად მიაღწიეს მოსწავლეებმა გეგმით განსაზღვრულ შედეგებს:
· მოსწავლეებმა შეძლეს შეძენილი მათემატიკური ცოდნის რეალიზება გეოგრაფიული ამოცანების ამოსახსნელად
უფრო მეტად რომელი შედეგის მიღწევით ხართ კმაყოფილი:
· მოტივაციის ამაღლებით
· სხვა დისციპლინებთან არსებული მჭიდრო კავშირის დანახვებით
რა გავლენა იქონია გაკვეთილზე გამოყენებულმა სტრატეგიებმა
მოსწავლეთა ჩართულობასა და აქტიურ სწავლაზე:
· ყველა მოსწავლე აქტიურად იყო ჩართული გაკვეთილის პროცესში
მოსწავლეთა პროდუქტიულ ინტერაქციაზე:
· მოსწავლეებმა წინასწარ მოიძიეს ინფორმაცია დაბა აგარის მოსახლეობის შესახებ
რა აითვისეს მოსწავლეებმა:
· მოსწავლეებმა განიმტკიცეს ფარდობითი სიხშირის შესახებ ცოდნა
· პრაქტიკული (გეოგრაფიული ) ამოცანების მათემატიკური ინტერპრეტაცია
15.11.2013 წ.
მათემატიკის მასწავლებელი: მზია დადვანი
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
შეფასება
მათემატიკა-გეოგრაფიის ინტეგრირებული
გაკვეთილის შეფასება
შეფასების კრიტერიუმები
|
სუსტი
|
კარგი
|
ძლიერი
|
გაკვეთილის პროცესში ჩართულობა
|
ზოგჯერ ჩართულია საგაკვეთილო
პროცესში
|
თითქმის სრულადაა ჩართული საგაკვეთილო
პროცესში
|
სრულადაა ჩართული საგაკვეთილო
პროცესში
|
მათემატიკური და გეოგრაფიული
ტერმინოლოგიის შერწყმის უნარი
|
ვერ უკავშირებს მათემატიკურ
და გეოგრაფიულ ტერმინოლოგიას ერთმანეთთან
|
თითქმის ყოველთვის უკავშირებს
მათემატიკურ და გეოგრაფიულ ტერმინებს ერთმანეთს
|
ყოველთვის უკავშირებს მათემატიკურ
და გეოგრაფიულ ტერმინებს ერთმანეთს
|
მათემატიკაში მიღებული ცოდნის
ტრანსფერის უნარი
|
ზოგჯერ მარტივ საკითხებში იყენებს მათემატიკაში მიღებულ ცოდნას გეოგრაფიული
ამოცანების ამოსახსნელად
|
თითქმის ყოველთვის იყენებს მათემატიკაში
მიღებულცოდნას გეოგრაფიული ამოცანების ამოსახსნელად
|
ყოველთვის იყენებს მათემატიკაში
მიღებულ ცოდნას გეოგრაფიული ამოცანების ამოსახსნელად და ასაბუთებს თავის არჩევანს
|
No comments:
Post a Comment