ჩემს შესახებ

Monday, January 20, 2014

მათემატიკა და გეოგრაფია (მზია დადვანი)

ინტეგრირებული გაკვეთილი:მათემატიკა-გეოგრაფია






 __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _






ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა(მათემატიკა-გეოგრაფია)



1

      დაბა აგარის საჯარო სკოლის

       მათემატიკის  მასწავლებელი

        გეოგრაფიის მასწავლებელი        



              მზია დადვანი


       ნინელი ხაპირაშვილი

შენიშვნა
2



                    კლასი
              
                        IX

3

           გაკვეთილის თემა

მათემატიკა: მონაცემთა ფარდობითი სიხშირე
გეოგრაფია: საქართველოს ტერიტორიული ადმინისტრაციული მოწყობის შესახებ (მიმართულება: დრო და სივრცე)


4

მოსწავლეთა ორგანიზება
მთელ კლასთან
წყვილებში

5

  გაკვეთილის სასწავლო მიზნები

                       და

   მისაღწევი შედეგები

  •          მოსწავლეებს განუმტკიცდებათ მონაცემთა ფარდობითი სიხშირის სხვადასხვა კონტექსტში გამოყენების უნარი
  •          მოსწავლეები დაინახავენ მათემატიკის გეოგრაფიასთან მჭიდრო კავშირს
  •             ამაღლდება მოსწავლეთა მოტივაცია მათემატიკისა და გეოგრაფიის სწავლისათვის
  •      საქართველოს ტერიტორიულ-ადმინისტრაციული მოწყობის შესახებ წარმოდგენის შექმნა რუკებისა და გეოგრაფიული საშუალებებით
  •      სამხარეო ერთეულების ხვედრითიწილის გამოთვლა საქართველოს ტერიტორიების მიხედვით, დიაგრამის აგებით
  •      ინფორმაციის გაანალიზების, ინტერპრეტაციისა  და შეფასების უნარის განვითარება

6




საკვანძო მეთოდები/სტრატეგიები
ისეთი ამოცანების შერჩევა,რომლებიც მოსწავლეებს დაანახვებს გეოგრაფიის მათემატიკასთან მჭიდრო კავშირს, მაგ.: მოსახლეობის ხვედრითი წილის გამოთვლა, რეგიონების ხვედრითი წილების გამოთვლა და ა.შ.

7

                   შეფასება
 მოსწავლეები შეფასდებიან როგორც პრეზენტაციით, ასევე დასმული შეკითხვებითა და ამ შეკითხვებზე გაცემული პასუხების მიხედვით

შეფასების კრიტერიუმები:

  •             მათემატიკური ტერმინოლოგიის გამოყენება
  •              გადმოცემის უნარი
  •              საკითხის სრულფასოვნება


8


ძირითადი სასწავლო რესურსები

  •             აგარის გამგეობიდან მოპოვებული მასალა
  •               საქართველოს ტერიტორიულ-ადმინისტრაციული დაყოფის  რუკა
  •         საქართველოს ისტორიულ-გეოგრაფიული პროვინციების რუკა
  •              IX კლასის მათემატიკისა და გეოგრაფიის სახელმძღვანელოები
  •            ცარცი და დაფა






 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


ანგარიში ინტეგრირებული გაკვეთილის  ჩატარების შესახებ

ინტეგრირებული გაკვეთილის  ჩატარების დღე:      15 ნოემბერი
სკოლა:    აგარის საჯარო სკოლა                              კლასი:     მე-9-ე
მასწავლებლები: მზია დადვანი  და ნინელი ხაპირაშვილი
 საგნები: მათემატიკა და გეოგრაფია

ძირითადი თემა/საკითხი: მონაცემთა ფარდობითი სიხშირე
მისაღწევი შედეგები:
  •          მოსწავლეებს განუმტკიცდებათ მონაცემთა ფარდობითი სიხშირის სხვადასხვა კონტექსტში გამოყენების უნარი
  •          მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ მათემატიკის სხვა დისციპლინებთან დაკავშირების უნარი
  •          მოსწავლეები დაინახავენ მათემატიკის გეოგრაფიასთან მჭიდრო კავშირს
  •          ამაღლდება მოსწავლეთა მოტივაცია სწავლის მიმართ


საკვანძო მეთოდები/სტრატეგიები:
·         ისეთი ამოცანების შერჩევა, რომელიც მოსწავლეებს დაანახვებს გეოგრაფიის მათემატიკასთან მჭიდრო კავშირს, მაგ: მოსახლეობის ხვედრითი წილის გამოთვლა, დაბა აგარაში მცხოვრებთა ხვედრითი წილის გამოთვლა ეროვნების მიხედვით, რეგიონების ხვედრითი წილის გამოთვლა და ა. შ.

ძირითადი სასწავლო რესურსები:
  •          აგარის გამგეობიდან მოპოვებული მასალა აგარის მოსახლეობის სესახებ
  •          საქართველოს რუკა
  •          მეცხრე კლასის მათემატიკისა და გეოგრაფიის სახელმძღვანელოები
  •          საწერი კალამი, ცარცი, დაფა
  •          თაბახის ფურცლები  და ფლიფჩარტი ან ფორმატის ქაღალდი

რამდენად მიაღწიეს მოსწავლეებმა გეგმით განსაზღვრულ შედეგებს:
·         მოსწავლეებმა შეძლეს შეძენილი მათემატიკური ცოდნის რეალიზება გეოგრაფიული ამოცანების ამოსახსნელად
უფრო მეტად რომელი შედეგის მიღწევით ხართ კმაყოფილი:
·         მოტივაციის ამაღლები
·         სხვა დისციპლინებთან არსებული მჭიდრო კავშირის დანახვებით

რა გავლენა იქონია გაკვეთილზე გამოყენებულმა სტრატეგიებმა
მოსწავლეთა ჩართულობასა და აქტიურ სწავლაზე:
·         ყველა მოსწავლე აქტიურად  იყო ჩართული  გაკვეთილის პროცესში
მოსწავლეთა პროდუქტიულ ინტერაქციაზე:
·         მოსწავლეებმა წინასწარ მოიძიეს ინფორმაცია დაბა აგარის მოსახლეობის შესახებ
რა აითვისეს მოსწავლეებმა:
·         მოსწავლეებმა განიმტკიცეს ფარდობითი სიხშირის შესახებ ცოდნა
·          პრაქტიკული (გეოგრაფიული ) ამოცანების მათემატიკური ინტერპრეტაცია
                             



                                                              15.11.2013 წ.
                                                  მათემატიკის მასწავლებელი: მზია დადვანი

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


                           შეფასება                  
                   მათემატიკა-გეოგრაფიის ინტეგრირებული გაკვეთილის შეფასება

შეფასების კრიტერიუმები
სუსტი
კარგი
ძლიერი
გაკვეთილის პროცესში ჩართულობა
ზოგჯერ ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში
თითქმის სრულადაა ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
სრულადაა ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
მათემატიკური და გეოგრაფიული ტერმინოლოგიის შერწყმის უნარი
ვერ უკავშირებს მათემატიკურ და გეოგრაფიულ ტერმინოლოგიას ერთმანეთთან
თითქმის ყოველთვის უკავშირებს მათემატიკურ და გეოგრაფიულ ტერმინებს ერთმანეთს
ყოველთვის უკავშირებს მათემატიკურ და გეოგრაფიულ ტერმინებს ერთმანეთს
მათემატიკაში მიღებული ცოდნის ტრანსფერის უნარი
ზოგჯერ მარტივ საკითხებში  იყენებს მათემატიკაში მიღებულ ცოდნას გეოგრაფიული ამოცანების ამოსახსნელად
თითქმის ყოველთვის იყენებს მათემატიკაში მიღებულცოდნას გეოგრაფიული ამოცანების ამოსახსნელად
ყოველთვის იყენებს მათემატიკაში მიღებულ ცოდნას გეოგრაფიული ამოცანების ამოსახსნელად და ასაბუთებს თავის არჩევანს



 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 
                                    


                                     გეოგრაფიისა და მათემატიკის ინტეგრირებული 
                                             გაკვეთილის ამსახველი ფოტომასალა
                                              მასწავლებლები: მზია დადვანი და  
                                                  ნინელი ხაპირაშვილი 






_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

No comments:

Post a Comment