ჩემს შესახებ

Tuesday, January 14, 2014

ვიქტორინა -2012 წ-მე-5-ე კლასი

       
                                    მე-5-ე კლასი-ვიქტორინა- 2012 წ.


                  


                             

           
                                        ვიქტორინის ამოცანები

1.   დაალაგეთ ზრდადობის მიხედვით :
მილიონი, კვინტილიონი
ტრილიონი, კვადრილიონი
და მილიარდი.
მიუთითეთ ნულების რაოდენობა


2. დაასახელეთ ნატურალური რიცხვი,რომელიც მეტია 114-ზე, ნაკლებია 133-ზე და მისი ერთეულების თანრიგის ციფრი არის 3


3. რამდენი ათასეულია მილიარდში?


4. რამდენი ციფრის გამოყენება დაგვჭირდება ყველა სამნიშნა რიცხვის ჩასაწერად?


5. ჩავიფიქრე რიცხვი, რომელიც 7 ციფრისაგან შედგება; გამოვაკელი 1, მივიღე რიცხვი, რომელიც 6 ციფრისგან შედგება.
 რა რიცხვი ჩავიფიქრე?



6.
ჩავიფიქრე რიცხვი, რომელიც 7 ციფრისაგან შედგება; გამოვაკელი 1, მივიღე რიცხვი, რომელიც 6 ციფრისგან შედგება.
 რა რიცხვი ჩავიფიქრე?

7. ვატოს და ზურას ერთად 11 კაკალი აქვთ, ვატოსა და ირაკლის-12, ირაკლის და ზურას-13.
რამდენი კაკალი აქვთ ვატოს, ზურასა და ირაკლის:
)ერთად?
)ცალ-ცალკე?


8. აქ დასახელებულ სიტყვებში ასოები შეცვალეთ ციფრებით(განსხვავებული ასოები-განსხვავებული ციფრებით) ისე, რომ მიიღოთ სწორი ტოლობა:
 

9.
მასწავლებელმა 111 რვეული თანაბრად გაუნაწილა მოსწავლეებს. კლასში 20-ზე მეტი და 40-ზე ნაკლები მოსწავლეა.
რამდენი მოსწავლეა კლასში?

10. იპოვეთ ორნიშნა რიცხვი, რომლის ერთეულების ციფრი 7-ჯერ ნაკლებია ამ რიცხვზე

11. პირველი 100 ნატურალური რიცხვი ერთ სტრიქონშია ამოწერილი. რამდენჯერ გვხვდება ამ სტრიქონში ციფრი 0?


12. წიგნიდან რამდენიმე გვერდი ამოვარდა. ამოვარდნილი გვერდებიდან პირველი გვერდია 213-,ხოლო ბოლო გვერდი იმავე ციფრებით გამოისახება, მაგრამ შებრუნებული თანმიმდევრობით.

რამდენი ფურცელი ამოვარდა წიგნიდან?

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 




ანგარიში მათემატიკური ვიქტორინის ჩატარების შესახებ

მათემატიკური ვიქტორინის ჩატარების დღე:      21 დეკემბერი (2012 წ.)
სკოლა:    აგარის საჯარო სკოლა                              კლასი:     V
მასწავლებელი: მზია დადვანი                                 საგანი: მათემატიკა

ძირითადი თემა/საკითხი:
·         მათემატიკური უნარ-ჩვევების გამომუშავება-განმტკიცება
მისაღწევი შედეგები:
  •          მოსწავლეები გაიხსენებენ და განიმტკიცებენ იმ საკვანძო საკითხებს, რაც V  კლასამდე შეისწავლეს და მოახდენენ შეძენილი ცოდნის რეალიზებას საზოგადოების წინაშე
  •          მოსწავლეები განიმტკიცებენ ჯგუფში მუშაობის უნარებს
  •          მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ კონკურენტულ გარემოში მუშაობის უნარი
  •         მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ სწრაფი გადაწყვეტილების მიღების უნარი
  •      ამაღლდება მოსწავლეთა მოტივაცია


საკვანძო მეთოდები/სტრატეგიები:
  •           მოსწავლეებს საპრეზენტაციო პროგრამის საშუალებით წარედგინებათ ამოცანები დონეების მიხედვით (პირველი ტური-5 ერთქულიანი ამოცანა, მეორე ტური-5 ორქულიანი ამოცანა და მესამე ტური-2 ორქულიანი ამოცანა)
  •          ამავე დროს ამოცანები მათ ურიგდებათ ჯგუფებშიაც, რომ უფრო კომფორტულად იგრძნონ თავი

ძირითადი სასწავლო რესურსები:
  •          კომპიუტერი
  •          პროექტორი
  •          წებოვანი ქაღალდები
  •          საწერი კალამი
  •          თაბახის ფურცლები


რამდენად მიაღწიეს მოსწავლეებმა გეგმით განსაზღვრულ შედეგებს:
·         მოსწავლეებმა შეძლეს შეძენილი მათემატიკური ცოდნის რეალიზება საზოგადოების წინაშე არსებულ კონკურენტულ გარემოშ

უფრო მეტად რომელი შედეგის მიღწევით ხართ კმაყოფილი:
·         მოტივაციის ამაღლები
·         არსებული ცოდნის მობილიზებით

რა გავლენა იქონია გაკვეთილზე გამოყენებულმა სტრატეგიებმა
მოსწავლეთა ჩართულობასა და აქტიურ სწავლაზე:
·         ყველა მოსწავლე იყო ჩართული ვიქტორინის პროცესში

მოსწავლეთა პროდუქტიულ ინტერაქციაზე:
·         მიმაჩნია, რომ ასეთი ვიქტორინები კარგ შედეგს იძლევა, პირველ რიგში, მოტივაციის ამაღლების მიზნით და ხელს უწყობს მშობელთა ჩართულობას სასწავლო პროცესების ხელშეწყობის მიზნით
რა აითვისეს მოსწავლეებმა:
·         მოსწავლეებმა განიმტკიცეს არსებული მათემატიკური ცოდნა და უნარები
·         მათ მოახდინეს მათემატიკური ცოდნის რეალიზება არასაგაკვეთილო პროცესში                                

P.S. გაჩნდა იდეა ინტეგრირებული ვიქტორინის ჩატარების შესახებ (ორ ან ორზე მეტ საგანთან ერთად)


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 



                   ამ ცხრილში იწერებოდა ჯგუფების შედეგები ამოხსნილი ამოცანებისა და ტურის მიხედვით







_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __  _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _






No comments:

Post a Comment