ჩემს შესახებ

Thursday, January 09, 2014

პროექტი:"მიუწვდომელ ადგილამდე მანძილების გაზომვა"(მე-7-ე კლასი)



პროექტი: "მიუწვდომელ ადგილამდე მანძილების გაზომვა"  სამკუთხედების ტოლობის ნიშნების გამოყენებით



ოთხ ჯგუფად დაყოფილი კლასის გაზომვითი
 სამუშაოების ჩატარების პროცესის
ამსახველი ფოტომასალა












1

      დაბა აგარის საჯარო სკოლის

       მათემატიკის  მასწავლებელი

                



              მზია დადვანი

შენიშვნა
2



                    კლასი
              
                        VII

3

           გაკვეთილის თემა

სამკუთხედების ტოლობის ნიშნები


4

მოსწავლეთა ორგანიზება
 
ჯგუფური (მოსწავლეები გაიყოფიან 4 ჯგუფად)

5

  გაკვეთილის სასწავლო მიზნები

                       და

   მისაღწევი შედეგები
·         მოსწავლეები ისწავლიან სამკუთხედის ტოლობის ნიშნებს
·         ისინი განიმტკიცებენ თანამშრომლობის უნარ-ჩვევებს
·         გამოიმუშავებენ მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარ-ჩვევებს
·         განიმტკიცებენ მიღებული შედეგების პრეზენტაციის უნარებს

6




საკვანძო მეთოდები/სტრატეგიები
·         მოსწავლეები ჯერ თეორიულად და სავარჯიშოების გამოყენებით შეასრულებენ საკითხთან დაკავშირებულ დავალებებს
·         მოახდენენ მიზნობრივი ამოცანის განხილვა- დამუშავებას ჯგუფებში
·         სკოლის ეზოში მოახდენენ იმიტირებულ მიუწვდომელ ადგილამდე მანძილების გაზომვას ჯგუფების მიხედვით
·         ბოლოს მოახდენენ მიღებული შედეგების პრეზენტაციას კლასის წინაშე

7

                   შეფასება
 მოსწავლეები შეფასდებიან :
·         თეორიული ცოდნით
·         ჯგუფში მუშაობის უნარით
·         ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარით
·         პრეზენტაციის უნარით

შეფასების კრიტერიუმები:
·         მათემატიკური ტერმინოლოგიის გამოყენება
·         გადმოცემის უნარი
·         საკითხის სრულფასოვნად შესრულება

8


ძირითადი სასწავლო რესურსები
·         საწერი კალმები და რვეულები
·         ფორმატის ქარალდები და მარკერები
·         საზომი საშუალებები („მეტრიანი“, თოკი)
·         სახელმძღვანელო
·         ცარცი და დაფა






                    ბუნებაში ჩატარებული გაკვეთილის შედეგების პრეზენტაცია

                     




ანგარიში პროექტ-გაკვეთილის ჩატარების შესახებ (VII კლ.)

პროექტ-გაკვეთილის ერთ-ერთი აქტივობის ბუნებაში ჩატარების დღე: 22 მარტი
სკოლა:    აგარის საჯარო სკოლა                              კლასი:     VII
მასწავლებელი: მზია დადვანი                                 საგანი: მათემატიკა

ძირითადი თემა/საკითხი: სამკუთხედების ტოლობის ნიშნები
მისაღწევი შედეგები:
  •          მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ პრაქტიკული ამოცანების მათემატიკური ინტერპრეტაციისა  და მათი ამოხსნის უნარი
  •          მოსწავლეები დაინახავენ მათემატიკის პრაქტიკასთან მჭიდრო კავშირს
  •          მოსწავლეებს განუვითარდებათ შესრულებული სამუშაოს პრეზენტაციის უნარი
  •          განივითარებენ ურთიერთთანამშრომლობის უნარს
  •          ამაღლდება მოსწავლეთა მოტივაცია

საკვანძო მეთოდები/სტრატეგიები:
·         მოსწავლეები ჯერ თეორიულად და სავარჯიშოების გამოყენებით შეასრულებენ საკითხთან დაკავშირებულ დავალებებს
·         მოახდენენ მიზნობრივი ამოცანის განხილვა- დამუშავებას ჯგუფებში
·         სკოლის ეზოში მოახდენენ იმიტირებულ მიუწვდომელ ადგილამდე მანძილების გაზომვას ჯგუფების მიხედვით
  •          ბოლოს მოახდენენ მიღებული შედეგების პრეზენტაციას კლასის წინაშე

ძირითადი სასწავლო რესურსები:
  •          ფორმატის ქარალდები და მარკერები
  •          საზომი საშუალებები („მეტრიანი“, თოკი)
  •          სახელმძღვანელო
  •          ცარცი, დაფა


რამდენად მიაღწიეს მოსწავლეებმა გეგმით განსაზღვრულ შედეგებს?
·         ვფიქრობ,რომ ზემოთ ჩამოთვლილ ყველა შედეგს მიაღწიეს
უფრო მეტად რომელი შედეგის მიღწევით ხართ კმაყოფილი?
  •           მათემატიკის შესწავლის მოტივაციის ამაღლებით 
  •          პრაქტიკასთან მჭიდრო კავშირის დანახვით

    რა გავლენა იქონია გაკვეთილზე გამოყენებულმა სტრატეგიებმა მოსწავლეთა ჩართულობასა და აქტიურ სწავლაზე?
  •         ყველა მოსწავლე  აქტიურად იყო ჩართული გაკვეთილის პროცესში
  •          მოსწავლეებმა მოახდინეს მიუწვდომელ ადგილამდე მანძილის გაზომვა   

რა აითვისეს მოსწავლეებმა?
  •       პრაქტიკული  ამოცანების მათემატიკური ინტერპრეტაცია
  •        ამ ტიპის ამოცანების გეომეტრიული ინტერპრეტაცია
  •       მოსწავლეებმა ისწავლეს სამკუთხედების ტოლობის ნიშნები და მისი პრაქტიკაში რეალიზება 

უფრო მეტად რა უნარების განვითარება იკვეთება?
  •          გუნდური მუშაობის უნარი
  •          პრაქტიკასთან მჭიდრო კავშირი
  •           პრეზენტაციის უნარი






                                          მზია დადვანი

                                                                               22.03.2013 წ.









No comments:

Post a Comment