პროექტი: "მიუწვდომელ ადგილამდე მანძილების გაზომვა" სამკუთხედების ტოლობის ნიშნების გამოყენებით
ოთხ ჯგუფად დაყოფილი კლასის გაზომვითი
სამუშაოების ჩატარების პროცესის
ამსახველი ფოტომასალა
1
|
დაბა აგარის საჯარო სკოლის
მათემატიკის
მასწავლებელი
|
მზია დადვანი
|
შენიშვნა
|
2
|
კლასი
|
VII
|
|
3
|
გაკვეთილის თემა
|
სამკუთხედების ტოლობის ნიშნები
|
|
4
|
მოსწავლეთა ორგანიზება
|
ჯგუფური (მოსწავლეები გაიყოფიან 4 ჯგუფად)
|
|
5
|
გაკვეთილის სასწავლო მიზნები
და
მისაღწევი შედეგები
|
·
მოსწავლეები
ისწავლიან სამკუთხედის ტოლობის ნიშნებს
·
ისინი განიმტკიცებენ თანამშრომლობის უნარ-ჩვევებს
·
გამოიმუშავებენ მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების
უნარ-ჩვევებს
·
განიმტკიცებენ მიღებული შედეგების პრეზენტაციის უნარებს
|
|
6
|
საკვანძო მეთოდები/სტრატეგიები
|
·
მოსწავლეები ჯერ თეორიულად და სავარჯიშოების გამოყენებით
შეასრულებენ საკითხთან დაკავშირებულ დავალებებს
·
მოახდენენ მიზნობრივი ამოცანის განხილვა- დამუშავებას
ჯგუფებში
·
სკოლის ეზოში მოახდენენ იმიტირებულ მიუწვდომელ ადგილამდე
მანძილების გაზომვას ჯგუფების მიხედვით
·
ბოლოს მოახდენენ მიღებული შედეგების პრეზენტაციას
კლასის წინაშე
|
|
7
|
შეფასება
|
მოსწავლეები შეფასდებიან :
·
თეორიული
ცოდნით
·
ჯგუფში მუშაობის უნარით
·
ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარით
·
პრეზენტაციის უნარით
შეფასების კრიტერიუმები:
·
მათემატიკური ტერმინოლოგიის გამოყენება
·
გადმოცემის უნარი
·
საკითხის სრულფასოვნად შესრულება
|
|
8
|
ძირითადი სასწავლო რესურსები
|
·
საწერი კალმები და რვეულები
·
ფორმატის ქარალდები და მარკერები
·
საზომი საშუალებები („მეტრიანი“, თოკი)
·
სახელმძღვანელო
·
ცარცი და დაფა
|
ბუნებაში ჩატარებული გაკვეთილის შედეგების პრეზენტაცია
ანგარიში პროექტ-გაკვეთილის
ჩატარების შესახებ (VII კლ.)
პროექტ-გაკვეთილის ერთ-ერთი აქტივობის ბუნებაში ჩატარების
დღე: 22 მარტი
სკოლა: აგარის
საჯარო სკოლა
კლასი: VII
მასწავლებელი: მზია დადვანი საგანი: მათემატიკა
ძირითადი თემა/საკითხი: სამკუთხედების ტოლობის ნიშნები
მისაღწევი შედეგები:
- მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ პრაქტიკული ამოცანების მათემატიკური ინტერპრეტაციისა და მათი ამოხსნის უნარი
- მოსწავლეები დაინახავენ მათემატიკის პრაქტიკასთან მჭიდრო კავშირს
- მოსწავლეებს განუვითარდებათ შესრულებული სამუშაოს პრეზენტაციის უნარი
- განივითარებენ ურთიერთთანამშრომლობის უნარს
- ამაღლდება მოსწავლეთა მოტივაცია
საკვანძო მეთოდები/სტრატეგიები:
·
მოსწავლეები ჯერ თეორიულად და სავარჯიშოების გამოყენებით
შეასრულებენ საკითხთან დაკავშირებულ დავალებებს
·
მოახდენენ მიზნობრივი ამოცანის განხილვა- დამუშავებას
ჯგუფებში
·
სკოლის ეზოში მოახდენენ იმიტირებულ მიუწვდომელ ადგილამდე
მანძილების გაზომვას ჯგუფების მიხედვით
- ბოლოს მოახდენენ მიღებული შედეგების პრეზენტაციას კლასის წინაშე
ძირითადი სასწავლო რესურსები:
- ფორმატის ქარალდები და მარკერები
- საზომი საშუალებები („მეტრიანი“, თოკი)
- სახელმძღვანელო
- ცარცი, დაფა
რამდენად მიაღწიეს მოსწავლეებმა გეგმით განსაზღვრულ
შედეგებს?
·
ვფიქრობ,რომ ზემოთ ჩამოთვლილ ყველა შედეგს მიაღწიეს
უფრო მეტად რომელი შედეგის მიღწევით ხართ კმაყოფილი?
- მათემატიკის შესწავლის მოტივაციის ამაღლებით
- პრაქტიკასთან მჭიდრო კავშირის დანახვით
რა გავლენა იქონია
გაკვეთილზე გამოყენებულმა სტრატეგიებმა მოსწავლეთა ჩართულობასა და აქტიურ სწავლაზე?
- ყველა მოსწავლე აქტიურად იყო ჩართული გაკვეთილის პროცესში
- მოსწავლეებმა მოახდინეს მიუწვდომელ ადგილამდე მანძილის გაზომვა
რა აითვისეს მოსწავლეებმა?
- პრაქტიკული ამოცანების მათემატიკური ინტერპრეტაცია
- ამ ტიპის ამოცანების გეომეტრიული ინტერპრეტაცია
- მოსწავლეებმა ისწავლეს სამკუთხედების ტოლობის ნიშნები და მისი პრაქტიკაში რეალიზება
უფრო მეტად რა უნარების განვითარება იკვეთება?
- გუნდური მუშაობის უნარი
- პრაქტიკასთან მჭიდრო კავშირი
- პრეზენტაციის უნარი
მზია დადვანი
22.03.2013 წ.
No comments:
Post a Comment