ჩემს შესახებ

Tuesday, January 14, 2014

პროექტი: "გავიმეოროთ მათემატიკა"-მე-6-ე კლასი-2011 წ.

პროექტი: "გავიმეოროთ მათემატიკა"-მე-6-ე კლასი-2011 წ.





1

      დაბა აგარის საჯარო სკოლის

       მათემატიკის  მასწავლებელი

                



              მზია დადვანი

შენიშვნა
2



                    კლასი
              
                        VI

3

           გაკვეთილის თემა

VI კლასში შესწავლილი საკვანძო

საკითხების გამეორება


4

მოსწავლეთა ორგანიზება
 
ჯგუფური(მოსწავლეები გაიყოფიან 5 ჯგუფად)

5

  გაკვეთილის სასწავლო მიზნები

                       და

   მისაღწევი შედეგები
·         მოსწავლეები გაიხსსენებენ და განიმტკიცებენ იმ საკვანძო საკითხებს,რაც მეექვსე კლასში შეისწავლეს;
·         მოსწავლეები განიმტკიცებენ გუნდური მუშაობის უნარებს;
·         მოსწავლეები გამოიმუშავებენ და განიმტკიცებენ ეფექტური პრეზენტაციის უნარს

6




საკვანძო მეთოდები/სტრატეგიები
·         მოსწავლეები მოახდენენ წინასწარ განაწილებული საკითხების პრეზენტაციას კლასის წინაშე
·         წარმოდგენილ მასალას განამტკიცებენ სავარჯიშოებით
·         სხვა ჯგუფები დაუსვამენ შეკითხვებს პრეზენტატორებს თემის ირგვლივ

7

                   შეფასება
 მოსწავლეები შეფასდებიან როგორც პრეზენტაციით, ასევე დასმული შეკითხვებითა და ამ შეკითხვებზე გაცემული პასუხების მიხედვით

შეფასების კრიტერიუმები:
·         მათემატიკური ტერმინოლოგიის გამოყენება
·         გადმოცემის უნარი
·         საკითხის სრულფასოვნება
·         Power-point-ში წარმოდგენილი მასალის გამართულობა
·         საკითხის სავარჯიშოებით განმტკიცების უნარი
·         სხვა ჯგუფების მიერ დასმულ შეკითხვებზე პასუხებით
·         სხვა ჯგუფისადმი დასმული შეკითხვებით

8


ძირითადი სასწავლო რესურსები
·         კომპიუტერი
·         პროექტორი
·         VI კლასის მათემატიკის სახელმძღვანელო
·         ცარცი და დაფა





_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _

                             

ანგარში  ღონისძიების (პრეზენტაციის) ჩატარების შესახებ

ღონისძიების (პრეზენტაციის) ჩატარების დღე:
სკოლა:    აგარის საჯარო სკოლა                              კლასი:     VI
მასწავლებელი: მზია დადვანი                                 საგანი: მათემატიკა

ძირითადი თემა/საკითხი:
·         VI კლასის მასალის გამეორება-შეჯამება
მისაღწევი შედეგები:
·         მოსწავლეები გაიხსენებენ და განიმტკიცებენ იმ საკვანძო საკითხებს, რაც VI  კლასში შეისწავლეს.
·         მოსწავლეებს აუმაღლდებათ მათემატიკის შესწავლის მოტივაცია გუნდური მუშაობის დროს
საკვანძო მეთოდები/სტრატეგიები:
·         მოსწავლეები წინასწარ გაინაწილებენ ძირითად საკითხებს და მოახდენენ პრეზენტაციას კლასის წინაშე
·         წარმოდგენილ მასალას განამტკიცებენ სავარჯიშოებით
·         სხვა ჯგუფები პრეზენტაციის ბოლოს დაუსვამენ შეკითხვებს წარმოდგენილი მასალის ირგვლივ
·         მოსწავლეები შეფასდებიან როგორც პრეზენტაციების ხარისხით, ასევე დასმული შეკითხვებით
ძირითადი სასწავლო რესურსები:
·         კომპიუტერი
·         პროექტორი
·         ფორმატის ფურცელი
·         VI  კლასის მათემატიკის სახელმძღვანელო
·         ცარცი, დაფა

რამდენად მიაღწიეს მოსწავლეებმა გეგმით განსაზღვრულ შედეგებს: მოსწავლეებმა გაიმეორეს მეექვსე კლასში შესწავლილი მასალა და წარმოადგინეს კლასის წინაშე
უფრო მეტად რომელი შედეგის მიღწევით ხართ კმაყოფილი: მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებით განვლილი მასალის გამეორების დროს
რა გავლენა იქონია გაკვეთილზე გამოყენებულმა სტრატეგიებმა
·         მოსწავლეთა ჩართულობასა და აქტიურ სწავლაზე: მთელი კლასი იყო ჩართული ამ პროცესებში
·         მოსწავლეთა პროდუქტიულ ინტერაქციაზე: მოსწავლეები აქტიურად უსვავდნენ შეკითხვებს ჯგუფებს
რა აითვისეს მოსწავლეებმა: მოსწავლეებმა გაიმეორეს მეექვსე კლასის მასალა მათემატიკაში
უფრო მეტად რა უნარების განვითარება იკვეთება: გუნდური მუშაობის უნარი
                       შეფასების კრიტერიუმები:
პრეზენტაცია:
·       რამდენად სწორად იყენებდა მათემატიკურ ტერმინოლოგიას
·       საკითხის გადმოცემის როგორი უნარი აქვს
·       რამდენად ამოწურა საკითხი
·       რამდენად პასუხობდა თემას
·       pover point-ში ან ფორმატზე წარმოდგენილი მასალა როგორ იყო გაფორმებული
·       რამდენად იყენებდა და განამტკიცებდა სავარჯიშოებით პრეზენტაციას
სხვა ჯგუფების მიმართ დასმული შეკითხვები (რამდენად ერკვეოდა სხვა ჯგუფების მიერ წარმოდგენილ საკითხებში):

·       იყო თუ არა საკითხის შესაბამისი
·       გასცა თუ არა ადრესატმა პასუხი



  გასცა თუ არა თვითონვე პასუხი




                       

         
                    











·     

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 




                                          მოსწავლეთა პრეზენტაციები
                                           ჯგუფების მიხედვით









      _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _






No comments:

Post a Comment