პროექტი: "გავიმეოროთ მათემატიკა"-მე-6-ე კლასი-2011 წ.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _
1
|
დაბა აგარის საჯარო სკოლის
მათემატიკის
მასწავლებელი
|
მზია დადვანი
|
შენიშვნა
|
2
|
კლასი
|
VI
|
|
3
|
გაკვეთილის თემა
|
VI კლასში
შესწავლილი საკვანძო
საკითხების გამეორება
|
|
4
|
მოსწავლეთა ორგანიზება
|
ჯგუფური(მოსწავლეები გაიყოფიან 5 ჯგუფად)
|
|
5
|
გაკვეთილის სასწავლო მიზნები
და
მისაღწევი შედეგები
|
·
მოსწავლეები
გაიხსსენებენ და განიმტკიცებენ იმ საკვანძო საკითხებს,რაც მეექვსე კლასში შეისწავლეს;
·
მოსწავლეები განიმტკიცებენ გუნდური მუშაობის უნარებს;
·
მოსწავლეები გამოიმუშავებენ და განიმტკიცებენ ეფექტური
პრეზენტაციის უნარს
|
|
6
|
საკვანძო მეთოდები/სტრატეგიები
|
·
მოსწავლეები მოახდენენ წინასწარ განაწილებული საკითხების
პრეზენტაციას კლასის წინაშე
·
წარმოდგენილ მასალას განამტკიცებენ სავარჯიშოებით
·
სხვა ჯგუფები დაუსვამენ შეკითხვებს პრეზენტატორებს
თემის ირგვლივ
|
|
7
|
შეფასება
|
მოსწავლეები შეფასდებიან როგორც
პრეზენტაციით, ასევე დასმული შეკითხვებითა და ამ შეკითხვებზე გაცემული პასუხების
მიხედვით
შეფასების კრიტერიუმები:
·
მათემატიკური ტერმინოლოგიის გამოყენება
·
გადმოცემის უნარი
·
საკითხის სრულფასოვნება
·
Power-point-ში
წარმოდგენილი მასალის გამართულობა
·
საკითხის სავარჯიშოებით განმტკიცების უნარი
·
სხვა ჯგუფების მიერ დასმულ შეკითხვებზე პასუხებით
·
სხვა ჯგუფისადმი დასმული შეკითხვებით
|
|
8
|
ძირითადი სასწავლო რესურსები
|
·
კომპიუტერი
·
პროექტორი
·
VI
კლასის მათემატიკის სახელმძღვანელო
·
ცარცი და დაფა
|
ანგარში ღონისძიების (პრეზენტაციის) ჩატარების შესახებ
ღონისძიების (პრეზენტაციის) ჩატარების დღე:
სკოლა: აგარის
საჯარო სკოლა
კლასი: VI
მასწავლებელი: მზია დადვანი საგანი: მათემატიკა
ძირითადი თემა/საკითხი:
·
VI კლასის
მასალის გამეორება-შეჯამება
მისაღწევი შედეგები:
·
მოსწავლეები
გაიხსენებენ და განიმტკიცებენ იმ საკვანძო საკითხებს, რაც VI კლასში შეისწავლეს.
·
მოსწავლეებს აუმაღლდებათ მათემატიკის შესწავლის მოტივაცია
გუნდური მუშაობის დროს
საკვანძო მეთოდები/სტრატეგიები:
·
მოსწავლეები
წინასწარ გაინაწილებენ ძირითად საკითხებს და მოახდენენ პრეზენტაციას კლასის წინაშე
·
წარმოდგენილ მასალას განამტკიცებენ სავარჯიშოებით
·
სხვა ჯგუფები პრეზენტაციის ბოლოს დაუსვამენ შეკითხვებს
წარმოდგენილი მასალის ირგვლივ
·
მოსწავლეები შეფასდებიან როგორც პრეზენტაციების ხარისხით,
ასევე დასმული შეკითხვებით
ძირითადი სასწავლო რესურსები:
·
კომპიუტერი
·
პროექტორი
·
ფორმატის ფურცელი
·
VI კლასის მათემატიკის სახელმძღვანელო
·
ცარცი, დაფა
რამდენად მიაღწიეს მოსწავლეებმა გეგმით განსაზღვრულ
შედეგებს: მოსწავლეებმა გაიმეორეს მეექვსე კლასში შესწავლილი მასალა და წარმოადგინეს
კლასის წინაშე
უფრო მეტად რომელი შედეგის მიღწევით ხართ კმაყოფილი:
მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებით განვლილი მასალის გამეორების დროს
რა გავლენა იქონია გაკვეთილზე გამოყენებულმა სტრატეგიებმა
·
მოსწავლეთა ჩართულობასა და აქტიურ სწავლაზე: მთელი კლასი
იყო ჩართული ამ პროცესებში
·
მოსწავლეთა პროდუქტიულ ინტერაქციაზე: მოსწავლეები აქტიურად
უსვავდნენ შეკითხვებს ჯგუფებს
რა აითვისეს მოსწავლეებმა: მოსწავლეებმა გაიმეორეს მეექვსე
კლასის მასალა მათემატიკაში
უფრო მეტად რა უნარების განვითარება იკვეთება: გუნდური
მუშაობის უნარი
შეფასების კრიტერიუმები:
პრეზენტაცია:
·
რამდენად
სწორად იყენებდა მათემატიკურ ტერმინოლოგიას
·
საკითხის
გადმოცემის როგორი უნარი აქვს
·
რამდენად
ამოწურა საკითხი
·
რამდენად
პასუხობდა თემას
·
pover
point-ში ან ფორმატზე წარმოდგენილი მასალა როგორ იყო გაფორმებული
·
რამდენად
იყენებდა და განამტკიცებდა სავარჯიშოებით პრეზენტაციას
სხვა ჯგუფების მიმართ
დასმული შეკითხვები (რამდენად ერკვეოდა სხვა ჯგუფების მიერ წარმოდგენილ საკითხებში):
·
იყო
თუ არა საკითხის შესაბამისი
·
გასცა
თუ არა ადრესატმა პასუხი
გასცა თუ არა თვითონვე პასუხი
·
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
მოსწავლეთა პრეზენტაციები
ჯგუფების მიხედვით
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
No comments:
Post a Comment